[./metapolcustomparts.html]
[./dual_hi-glide.html]
[./frontfenders1.html]
[./fatty3.html]
[./fatty2.html]
[./fatty1.html]
[./the_godfather_vii_boddy.html]
[./trikebody.html]
[./wat_ook_kan.html]
[./installation_fender.html]
[./montage.html]
[./archief.html]
[../neus_jeep_cj.html]
[Web Creator] [LMSOFT]
metapol
customparts
Dit was het eerste metapol achterspatbord
voor een harley fx frame nu kon er een
160 achterband geplaatst worden heftig!!!!
DD 1987 
Japanse motoren stonden op 180 banden dus deze waren verkrijgbaar maar een softail harley bood geen optie er moest gezaagd worden, de struds konden het bos in
DD 1990
Het concept voor de softails werd een succes er doken zelfs kopieën op
Ik creëerde De DoubleEye Softail
DD 1993 
Het model Double Eye werd een grote hit en het model moest voor meerdere modellen frames beschikbaar zijn dus aan de slag Er volgde modellen voor
sportster. FX.Fxr. Dyna en Universelen frames
Deze laatst genoemde werd veel gebruikt voor de legend frames die bij customframesale in Uden werden gebouwd. De firma Dijkshoorn was geintereseerd Deze bouwde Pro-street frames. Hij maakte een reportage voor het custommotoren magazine Bigtwin. Na publikatie stond de telefoon niet meer stil en de fax draaide overuren.
DD 1993
De Double Eye was in 1996 een grote hit en stonden in veel buitenlandse bladen. Ik kreeg aanvragen van Amerika tot Japan & van Noorwegen tot Zuid Afrika.
De opvolger werd de Fast Aero DD1998.
Daarna ben ik met de Fatty serie begonnen deze zijn nu heel aktueel en voor veel banden maten te krijgen

Home